Rocniky ST

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 11:53:40 CET 2004

Hi

O rocniky ST bych zajem mel, klidne o cele, prosim poslete mi primo emailem
nejaky telefon nebo tak neco at se dohodneme...

Pro ostatni, prave diky panu Vorosovi bude myslim v nejblizsi dobe (cca par
mesicu) casopis Sdelovaci technika na CD v nascanovane podobe v celych
rocnicich...

Nicmene o papirove casopisy stejne zajem mam....

--
Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@hw.cz