Mereni prutoku paliva (fwd)

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 11:53:40 CET 2004

> Mimochodem myslim, ze plodnejsi by bylo zacit premyslet o tom, v kterem
> miste konci ten kolobeh z nadrze zpet do nadrze. Prece nekde musi byt
> odbocka smerem k trysce v sani motoru. Kde ta odbocka je?
> Je az primo v karburatoru nebo je nekde pred nim?

Dostal jsem mail na moji soukromou adresu:

- Subject: Mereni prutoku paliva
-
- Prietok nemusite merat dvakrat - palivo ide od cerpadla do odplynovaca,
- tu sa rozdvoji :  jedna vetva naspat do nadrze a druha do
- karburatora. Do tej druhej treba umiestnit prietokomer. Ak najdete nieco
- vhodne, dajte vediet.
-
- Vladimir Repej

Opatril jsem si dve knihy o vnitrnostech karburatoru a je tomu skutecne
tak. Takzvany odlucovac bublinek ma vstup a vystup do nadrze a odbocku do
karburatoru. Musim se podivat, jestli je to nejak mechanicky
realizovatelne. Jinak jsem nasel v priloze AR zapojeni 'Flowmaster' a tam
pouzivaji neajky indukcni prutokomer od Conrada. V soucasne nabidce
Conrada ale neni, maji tam jen neco podobne tomu z NDR.

V kazdem pripade budu zkoumat dal, kdyz objevim neco zajimaveho, dam
vedet.

S pozdravem

Vaclav Kadoun