C P E

Lubos Voros lubosv
Středa Březen 17 11:53:40 CET 2004

Uz len k tomu UHF tranceiveru. Dnes mame verziu na 2.4GHz s 500kbps a 1Mbit
s dosahom300m free a 50m v uzavretom riestore. Ano mate pravdu autor
SKUTOCNE nechcel byt publikovany a ja som jeho zelanie len akceptoval, ale
Vam sa to moc nepacilo. ON SAM SA ROZHODOL a tu CPE splnil svoju rolu. Ako
to Vy akceptujete je len na Vas. Lebo v tomto pripade ide skutocne o
autorske prava, co Vy asi dobre chapete.

Co sa tyka dalsich veci je mi to jedno. Len jednu vec neviem, kedy ARadio
kupilo CPE? To je len zase Vasa fama na pobavenie publika.

Uz sa k tomu skutocne nechcem vyjadrovat a bol by som rad keby ste to
urobili aj Vy a dotazy podobneho charakteru posielali sukromne.