Budic krokoveho motorku

Václav Hruška hruska-hsoft
Středa Březen 17 11:53:36 CET 2004

Diky za odpoved. Uz jsem si stahnul PDF. Je to ono.

Jeste k buzeni krokovych motorku:  Mam udelane rizeni v 89c51. Ridi
to 4 krokove motorky. Mam tam budice ze starych FDD 5,25, ale
nejak dosly 5,25. Uz se nepouzivaji, nebo co! :)

Vaclav Hruska - HSoft, osazovani plosnych spoju www.hsoft.cz

-----Původní zpráva-----
Od: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]za uživatele Roček
David
Odesláno: 25. března 2000 23:20
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: RE: Budic krokoveho motorku

Dobry den ,

nebyl to nahodou L293B - je to rizeni krokoveho motoru - vyrabi SGS Thomson
, pouzdro DIL16 . Mel by byt bezne dostupny a na Inetu jsou bezne i PDFka k
tomuto IO.  Obvod se chladi pomoci chladicich ploch na plosnaku , nekdy se
pridavaji i chladice navrch pouzdra.

Pokud PDFko nenajdete poslete mi e-mal na soukromy mail - poslu Vam jej.

S pozdravem

Rocek David
e-mail: david.rocek@kerr.cz <mailto:david.rocek@kerr.cz>
           davro@telecom.cz <mailto:davro@telecom.cz>