Budic krokoveho motorku

Roček David davro
Středa Březen 17 11:53:35 CET 2004

Dobry den jeste jednou ,

jen maly dodatek k tomuto IO . V nedavne dobe ( konec roku 1999 ) byl
problem tento obvod zajistit ( Thomson je momentalne nedelal , pry prestavel
linku na jinny IO ). Podarilo se nam pro zakaznika dovezt cca 8 tis.ks z
Dalneho Vychodu , ale bohuzel se nejednalo o nakup primo u Thomsona ( ten je
nemel ). Po osazeni u zakaznika se zjistilo , ze IO maji vadne nektere
rekuperacni diody na vstupech , coz zpusobovalo rozmitani IO pri urcite
frekvenci a za studeneho stavu. Jakmile se IO ohral bezel bez problemu
 trvalo to az cca 30 vterin, coz bylo neunosne ). Dle nasich zjisteni se
zrejme jednalo o druhou jakost , ktera byla nekde delsi dobu uskladnena
 rok vyroby byl na IO 1989 ).
 Proto Vas chci jen upozornit - nekupujte IO s kodem vyroby 1989 - z 90%
pravdepodobnosti budou vadne. V nekterych aplikacich vsak mohou pracovat bez
problemu ( pri nizsich frekvencih ). V soucasne dobe je Thomson jiz opet
vyrabi ( nebo asi uz vyrobil ) v dostatecnem mnozstvi a nemel by byt problem
koupit tyto IO nove vyroby.

S pozdravem

David Rocek
davro@telecom.cz <mailto:davro@telecom.cz>