3,5" <> 2,5"

Kamil Vrana kamil
Středa Březen 17 11:53:33 CET 2004

Dik rekukce mam dokonce 3 druhy, jeste ktomu ramecku asi jsem
se spatne vyjadril chci aby ten ramecek do 3,5" pozice
byl vymeny (zasunout - vysunout ) bez dalsich montazi.

Kdo u nas dodava redukce (karty) pro PCMCIA do klasickeho PC
kdysi jsem to vydel v CHIPu ale ted ne a ne to najit, tusim rok 97,98