RE: Re[2]: Krokový motor zo starej FD

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:53:33 CET 2004

Chce to zkutecne vyzkouset. Asi pred rokem se mi dostalo do ruky nekolik FDD
mechanik.
Jedine co se z toho dalo pouzit byly krokove motory. Nejvykonejsi byly z
nejakych
Madarskych mechanik - pouzival jsem je na otevirani "pruletu" z voliery.
Motor se sice hral tak, ze by se na nem dalo uvarit kafe, ale fungoval.
Bohuzel uz se uhral k smrti. Nejslabsi byly motory z "novych" mechanik od
TEACU (byly i velikostne polovicni).

BTW: Docela jsem si pohral s tim, nez se mi podarilo ten Madarsky zazrak
roztocit.
Mel totiz 15 vyvodu.

Roman K.