BezKontaktni tlacitka

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:33 CET 2004

V chemicke instrumentaci je pomerne rozsirene pouziti predniho panelu s
dirami o prumeru kolem 13mm, na panelu je samolepici stitek z polyesterove
folie (PVC se asi rychle vymacka) a pod nim normalni tlacitka 5x5mm
(P-B1720A-D dle znaceni GM). Tlacitko ma maly krok a ke zmacknuti staci
pruhyb folie. U nejdelsich tlacitek (9 a 12mm) je mozne montovat soucastky
na tentyz plosnak, ale byva z toho takovy 'slalom mezi tlacitky'. Ten panel
se da objednat u vyrobcu membranovych klavesnic.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/