RE: RE: Krokový motor zo starej FDD

Ing Petr Zbranek petr.zbranek
Středa Březen 17 11:53:32 CET 2004

Mo?n? se m?l?m, ale domn?v?m se, ?e zvy?ov?n? hmotnosti toho co se m? pohybovat
bude zvy?ovat n?roky na moment krokov?ho motoru.
Motor s t?m s klidu nepohne (synchonn?).
Pru?ina je vhodn?j??.
Ing. Petr Zbr?nek

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	rkanovsky@csas.cz [SMTP:rkanovsky@csas.cz]
Odesl?no:	29. b?ezna 2000 9:30
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	RE: RE: Krokov? motor zo starej FDD

Spis nez pruzinu bych pouzil protizavazi.
Lip se shani (lze pouzit cokoliv) a da se presne udelat tak,
aby vazilo presne tolik jako vrtacka.

Kompenzovani hmotnosti vrtacky muze skutecne hodne pomoct,
protoze pokud pretizim motor pri startu nemusi se rozjet, ale pokud uz se
toci,
je mozne dostat z neho trochu vic. Jen je treba pocitat s tim, ze se asi
brzy
pomerne hodne zahreje. Mozna(pokud to neni blbost) by nebylo od veci doplnit
motoru i maly setrvacnik.

Roman K.