Pomooc !

Peter Bosnak peter
Středa Březen 17 11:53:31 CET 2004

 Vlastnim uz nejaku dobu snimac charakteristik diod a tranzistorov (nefety,
fety,mosfety,male,velke atd.) Odisiel v nom zdroj priebehu pre Uc. Velmi
by som ho potreboval mat funkcny.Asi trikrat som ho oddekloval,ze sa na to
podivam ale hned som ho zavrel,lebo je to dost komplikovana masina.
 Strasne by som uvital,keby mi niekto mohol pozicat,okopirovat a v
najhorsom i predat servisnu dokumentaciu,resp. len schemu.Tak strasne,
ze by som snad i zaplatil !
 Je to madarsky vyrobok : Characteriscope -Z, Type TR-4805.
 Je to bedna v tvare starsieho osciloskopu s obrazovkou cca 10x8 cm a
mnozstvom knoflikov.Osadene je to TTL,operacakmi a vyrobene technikou asi
zo zaciatku 70-tych rokov.Mam neurcity dojem,ze je to snad licencia
Tektronix (dava vobec licencie ?) a ze som to kedysi davno videl v nejakom
jeho katalogu.

                                                          Bosi