Eagle - pads znovu

Jindřich Franc franc
Středa Březen 17 11:53:31 CET 2004

Karel Kozlik wrote:

> mam stejny problem se zmenou velikosti PADu, ale s XPAD jsem neuspel, on
> sice vypise:
> 90 pads changed, ale kdyz ten plosnak potom znovu otevru v eagle tak se v
> nem nic nezmeni
>
> povedlo se vam to rozchodit?
>
> Karel Kozlik

> --
> Private: Strahov 8/141             icq: 22927079
>
> E-mail:
>  TCP-IP: kozlik@kufr.cz       AX.25:  ok1cpi@ok0pad.#boh.cze.eu

pou??v?m xpad zcela b??n? a bez probl?m?. Jedin? pokud m?te desku zrovna otev?enou a otv?r?te ji znovu, nesm?te si d?t
ulo?it, jinak to p?ep??e zm?n?n? plo?ky.Editor pracuje nad do?asn?m soubore, kter? p?i ukl?d?n? p?ejmenuje a mezit?m
m??ete klidn? stejnou desku editovat v dal?? spu?t?n? kopii nebo m?nit t?eba XPADem. Na disku v?ak z?stane ta, kter? se
ulo?? naposled.
Jind?ich Franc                    mailto:franc@elsaco.cz
ELSACO - Ing.Jindrich Franc       http://www.elsaco.cz
Polepska 724, 280 00 Kolin 4      http://www.elsaco.asysijd.cz
tel.: +420 321 (7) 27 753
fax.: +420 321 (7) 27 759         m??ete mi ps?t i ?esky ISO-8859-2