Re: záznam zvuku

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:53:30 CET 2004

Já pouzivam Goldwave. Je to jednoduchy prograam urceny pro domaci pouziti.
Umi taky zvuk editovat, ruzne efekty atd. Demoverze je napr. na na CD z
Excalibru, ale urcite i na inetu. Demoverze ma omezeny pocet kroku, takze
cca po pulhodine me vyzve k ulozeni dat, musim ho shodit a znova pustit.
Dokonce jsem vyuzival jeho vlastnost, ze je ochotny pracovat i s jinym, nez
zvukovym souborem. Natah jsem do nej 24 bitove BMP a nakecal jsem mu, ze je
to 8 bitovy mono WAV. Potom jsem si mohl zavedenim nelinearity delat gama
korekci. Nesmi se editovat kousek na zacatku BMP souboru, aby se neznicila
hlavicka.
Casem chci ruzne figle popsat na www.mujweb.cz/www/fonoklub. Zatim neni cas.
                                Vlada Andel,   www.mirnet.cz/vaelektronik