Fw: Weller pajka

Ing. Jaroslav BUCHTA jaroslav.buchta
Středa Březen 17 11:53:30 CET 2004

Toto jsem take resil (original hroty jdou nejen obtizne sehnat, ale pak maji
i neuveritelnou cenu). Nakonec jsem provizorne vzal zadni konec puvodniho
hrotu (se spec. nastavcem pro regulaci teploty) a pred nej jsem co
nejpresneji zarovnal novy obyc. hrot (tyto dva kusy jsou stlaceny pruzinou).
Funguje to docela dobre, alespon se teplota v pohot. stavu nezvysuje, trosku
horsi je to pokud je hrot vice ochlazovan - samozrejme kvuli horsimu
tepelnemu prechodu.