Rizeni krokoveho motorku

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:53:29 CET 2004

> zvolit aby vysledkem byla primka pod urcitym uhlem. Takze slozitost
> se ponekud zvysuje - u frezovani/gravirovani jeste o motor Z.
> Pro 2051cku docela makacka ...

Nenechte se plest. Nedavno jsem rozebiral jeden prumyslovy automat i
se ctyrradkovym displejem. Pouzity procesor: 51 a pameti vedle.
Samozrejme otazka je velikost pameti, ale kdyz nahradim 2051 jejim
vetsim braskou 4051 nebo velkym (stoji asi o 50 penez vice) s 8kB, tak
proc ne do jednoho. Jinak ma kartu do PC pro rizeni 3 krokacu, zadava
se ji zrychleni, rychlost a vzdalenost a je tam taky 51.

Tomas