Spinani zateze

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:52:21 CET 2004

On Thu, 1 Jun 2000, JayBee wrote:

> Dobry den,

> ten je vsak jinde. Chci se Vas zeptat jestli by mi nekdo neporadil nejaky
> napad jak spinat pomoci TTL logiky dosti "velke" proudy ktere jsou potreba
> treba k rozjezdu lokomotivy nebo k prepnuti vyhybky. Bylo by potreba spinat
> +/- 0-12V az 1A pro lokomotivy a cca ~16V pro vyhybky to vse vystupem z PIC
> nebo z 8255. Mozna by stacil nejaky triak, nebo neco ale ja v tomto smeru

Mozna jazyckove rele ? V GM maji typ za 35,- sice spina jen 0.5A ale
trvaly proud ma 1A. Proud civkou asi 10mA takze ttl by to mozna sepla.
Pokud budete aplikovat pomaly rozjezd tak by to omezeni spinaciho proudu
na 0.5A nemuselo vadit. Vyhybky snad tolik nezerou. Mate taky vyhodu
plneho galvanickeho oddeleni vykonove casti od rizeni.

|                             petrsi@jcu.cz                              |