UUUSSSSBBBBB

"Zíka Aleš, Ing." @regina.gin.cz "Zíka Aleš, Ing."
Středa Březen 17 11:52:19 CET 2004

	Uz jsem ovsem zazil i boardy, kde misto pojistky byl v napajeni
klavesnice rezistor a pak   se z toho dalo tahat tak 100 mA. Delal jsem ve
firme, ktera prodavala pocitacove registracni pokladny, ze zacatku jsem se
snazili napajet rucni scannery carovych kodu z klavesnice, ovsem po spatnych
zkusenostech (u nekterych boardu po rozsviceni scanneru spadlo napajeni
klavesnice pod 3 V) jsme si radsi vyvadeli 5 V na volny pin u sirokeho COMu.

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.cb.ds.mfcr.cz
				  Ales.Zika@seznam.cz