Seriovy terminal

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:52:16 CET 2004

Myslim, ze velmi vhodne (alespon me takova vec citelne schazi) by bylo
zabudovat do toho (nebo vymyslet jako pridavnou vec "remote terminal".
Priklad na vysvetlenou. V zavrene serverovne je ustredna programovatelna po
RS232. Je k tomu specialni soft. Moc by se mi libilo mit v serverovne na
pocitaci pripojenem RS232kou k ustredne neco, co by data z COM portu strcilo
prostrednictvim TCP spojeni po siti na pocitac ke me na stul a tam by se to
tvarilo zase jako emulace COM portu tak, aby ten soft od ustredny nepoznal,
ze komunikuje prostrednictvim site TCP/IP.

							Jakub Serych