'51 a RS485

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:52:13 CET 2004

Hi all,
  mam dotaz:
Blbnu trochu s komunikaci jednocipu po RS485 a narazil jsem na problem s
otacenim smeru komunikace. Stanice vysila a az dovysila, musi prejit na
prijem...ale jak zjistit, ze je dovysilano? Pokud jsem dobre pochopil
specifikace, tak se TI nahodi na zacatku stopbitu (ugh!)...ale
predposledniho bajtu. Takze od posledniho TI bych musel pockat 11
bitovych intervalu (stop,start,8b,stop), coz uz je na casovac, ale o ten
bych nerad prisel.
Zna nekdo nejakou fintu, jak tohle udelat s co nejmensimi ztratami
systemovych zdroju?
Tak me napada...nahodi se TI i po odvysilani _posledniho_ bajtu? Asi ne,
ze?

  TomM