'51 a RS485

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:52:13 CET 2004

>Zna nekdo nejakou fintu, jak tohle udelat s co nejmensimi ztratami
>systemovych zdroju?

PIC ma na tohle jeste bit TRMT - transmit shift register empty. (nejvyssi
cas prejit na novejsi procesor ;-)

>Tak me napada...nahodi se TI i po odvysilani _posledniho_ bajtu? Asi ne,
>ze?
Rekl bych, ze TI proste zustane nahozene, ostatne odvysilanim posledniho
byte se nic nemeni, komunikacni modul signalizuje, ze je schopen prijmout
dalsi byte na vysilani (nebo dokonce dva, ale tenhle stav se patrne neda
odlisit).

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49?58'28" North, 14? 4'35" East