Rizeny mustek

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:52:13 CET 2004

U starych menicu Galfont (tyristory 400A) se pouzivalo trafo na hrnicku
prumer 40mm a v primaru byl KF504 s napajenim cca 60V, ktery do trafa pri
sepnuti vybil snad 1 mikrofarad, nebo jeste mene (dokumentaci mam v praci).
V Simoregu maji Nemci take trafka, jenze o hodne mensi. Co do nich pousti,
nevim.
     Andel