Kdo opravi monitor

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:52:09 CET 2004

At 19:28 14.6.2000 +0200, Tomas Kouba wrote:
>Dobry podvecer ci rano,
>
>odesel mi monitor, 15" made in China. Slysim i jak prepina rezimy ale nic nevidim. Pokud ho nekdo je ochoten a schopen opravit, budu
>rad. Pokud ne muze si ho i nechat. Jinymi slovy, pokud nenajdu nekde levne opravu tak ho venuju na soucastky (treba snura je dobra

Ptal jsem se kolegy, ktery se tim zabyva a rikal, ze pokud bezi VN tak to bude videozesilovac, je to nejaky IO u privodniho kabelu. Novy se da koupit u KERRa v Trutnove a stoji pry asi kolem 100 penez. Jestli se ti ho nepovede najit tak dej vedet, zjistim neco blizsiho.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv