Dancall

Václav Kovář vkovar
Středa Březen 17 11:52:09 CET 2004

> Ano. Vyvedene jedno tlacitko + vyzvaneni (na pripadne spinani
> cehokoliv) .  Staci 1s nechat sepnute
> (treba relatkem od alarmu, nebo jen prostym spinacem na dverich)
>  a vytoci to nastavene cislo. Pokud mi to jde na mobil, vim hned
> podle cisla o co jde, pokud na pevnou, uslysim sirenu....
>
> Dancall je podle meho nazoru idealni vzhledem k cene a spolehlivosti.
> V zadnem pripade nedoporucuji Phillips Fizz. Ten tuhne a sam se
> vypina, coz je pro tuto aplikaci krajne nevhodne.
>
> Jako SIM Oskartu opet vzhledem k nizke cene.

Ano, tohle jsme asi chteli udelat skoro kazdy...
Nebyl byste ochoten pridat par postrehu z provozu, mne treba pripada divne
pouziti Oskara v 900 MHz telefonu, i kdyz zalezi na lokalite. Je tento
princip opravdu tak prijemny a sikovny, jak se zda pri prvnim promysleni,
nebo jsou nejake chyby, na ktere clovek neprijde jinak nez provozem?
Jo a mimochodem, mam k dispozici castecne :-)  podlozeny odhad, ze cca za
rok bude mozna lokalizace polohy mobilu pomoci BTSek (ET), takze ja bych
toto chtel schovat do auta.

Vena Kovar