Dancall

Václav Kovář vkovar
Středa Březen 17 11:52:08 CET 2004

> A to jako jakym zpusobem? To zavolam nekam na ET a oni mi prozradi,
> kde se nachazi ten a ten mobil? Technicky je poloha mobilu samozrejme
> zjistitelna odjakziva, ale myslim a doufam, ze etickopoliticky nebude
> takovehle stopovani lidi verejnosti zpristupneno. (Samozrejme si nedelam
> iluze, ze by k temhle informacim nemely pristup zpravodajske sluzby, ale s
> tim holt nikdo asi nic nenadelame.)

Technika predani informace o poloze - pry snad na internetu, ale to nemam z
vyse zminovaneho zdroje, ale nekde z webu. Druhou moznosti je rozsireni info
sluzeb pres SMS.

Pristup k lokalizaci polohy - osobne bych cekal, ze bud explicitne
lokalizaci zakazu nebo povolim, treba pomoci SMS operatorovi. Taky mne
napada, ze nejpruchodnejsi a myslim prijatelne i pro Vas p.Serychu (nic ve
zlem, zcela a naprosto to chapu, jsem taky clovek, jen asi trochu vetsi
idealista) je postup : poslu SMS na infocentrum a ono mi to vrati to, co
dava GPS (s vetsi chybou, asi). Je pak na mne, co s tim udajem udelam.

V ucte
Vena Kovar