Dancall

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 11:52:08 CET 2004

>Jo a mimochodem, mam k dispozici castecne :-)  podlozeny odhad, ze cca za
>rok bude mozna lokalizace polohy mobilu pomoci BTSek (ET), takze ja bych
>toto chtel schovat do auta.

Pokud se nepletu a ten pan z ET co nam prednasel nekecal, tak tu lokalizaci polohy
chteji vyuzit pro tzv. LDS = Location Dependent Service. Tedy podle jeho prikaldu:
Stoji cizinec na Karlove moste, zavola na urcite cislo, BTS zjiti kde je a rekne mu cosi
o Karlove moste, prejde na Staromak zavola na totez cislo a povi mu to cosi o Staromaku....
Dalsi cislo muze informova o programu nejblizsiho kina, oteviraci dobe hospod.....
Toto je vize ET a zrejme nejen ET. Pochybuju, ze informace o poloze budou dostupne.

Pavel Krejci