Kolik cyklu unese PIC

Vít Bureš BuresV
Středa Březen 17 11:52:08 CET 2004

Me se podarilo ho nescetne krat prepolovat, zasunout opacne do patice a jednou jsem na nej misto 5V pripojil 24V (napajeni). Ostatni soucastky na DPS odesli (nekterym se i rozkocilo pouzdro a DPS byla lehce pricmoudla), ale PIC vydrzel. Tak si myslim, ze to nebude jenom zazrak?

Vita

V?t Bure?
BuresV@rothsware.com
www.rothsware.com