Dancall

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:52:07 CET 2004

No ja jen pevne doufam, ze nikoho nenapadne takove veci uvolnovat pro
verejnou dostupnost. To by Vam sice treba neukradli to zabezpecene auto, ale
kdyby se dopatrali Vasich mobilnich cisel, overili by si napriklad
jednoduse, ze cela rodina sedi v tom aute i se vsemi svymi mobilnimi
telefony a uhani vesele na dovolenou a uz je 300 km od domova. Cesta k
vykradeni bytu naprosto otevrena ....

Jakub Serych