Dancall

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:52:07 CET 2004

GSM lokalizace muze byt uplne stejne presna jako GPS, ostatne operatori
v USA uz to pry obcas provozuji a zjisti polohu +- 20 metru. Mne se na
moznosti lokalizace GPS libi to, ze mobil muze byt treba v kufru
auta a stejne se aspon obcas dovola. A signal je prakticky po cele
Evrope. Takze muzes napriklad snaze a levneji sledovat, kudy jedou
s tvym ukradenym autem (coz by podle me byla klicova aplikace).

Pro navigaci bych to ovsem taky radeji nepouzival - aspon zatim.
I kdyz mozna ze prave urceni rychlosti by mohlo byt presnejsi nez
pres GPS.

Ales Prochaska