Dancall

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:52:07 CET 2004

Ano tady padl hrebicek na hlavicku. To je zasadni rozdil. U GSM se da snadno
ze stacionarniho zdroje sledovat vzdaleny mobilni prostredek, kdezto U GPS
systemu neni sledovani prostredku na dalku mozne. Pokud se tak deje, je to
jen diky nejakemu jinemu systemu (v mobilnim prostredku musi byt vysilacka
vysilajici to, co vyhodnotila GPSka pasivnim prijmem signalu z druzic a
stacionarni zdroj musi tyto signaly prijimat).
Co se tyka presnosti, souhlasim s tim, ze na sledovani ukradeneho auta to za
prispeni policie staci naprosto dostatecne ( k tomu neni potreba ani
presnost 200m, natoz potom 20) nicmene myslim, ze GSM nema sanci se ke
GPSkam svoji presnosti ani priblizit, zejmena ted od 1.5., kdy Amici zrusili
pro civily znepresnovani. Jeste jedna poznamka. V USA je uplne jiny system
mobilnich telefonu, ktery ma s GSM spolecneho asi tolik, co pracka s
mrazakem. Nevim ovsem, jestli je v lokalizaci presnejsi GSM nebo americky
sytem.

							Jakub Serych