programovani pres SMS

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:52:07 CET 2004

At 14:10 15.6.2000 +0200, Ales Filip wrote:
Takze si to predstavuju tak, ze poslu domu
>  SMS se subjektem NASTAV VIDEO, a v tele zpravy bude prislusny VPS
>  kod. TheBat tuto zpravu ulozi na disk, a spusti program, ktery tu
>  zpravu prechrousta do patricneho formatu, a odesle do videa.
>  Nezkouseli jste to nekdo ?

No ja teda nevim. Z pohledu technika je to sice super napad, ale z hlediska normalniho cloveka je to IMHO pekna ho...dina: 1.uz zmineny problem vkladani kazet(to si radsi porid TV tuner do pocitace a nemusis resit dalkac) 2.V televizi stejne nedavaji nic co by stalo za to, abych se na to vubec koukal, natoz to jeste nahravat na video :-(.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv