Televize a reklama

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:52:07 CET 2004

Hello Libor,

pátek, 16. června 2000, you wrote:

LK> Ja jsem zase slysel, ze to sice je technicky mozne, ale ze to
LK> zadna TV spolecnost nepouziva, protoze ti, co plati reklamy by
LK> byly za tuhle cenzuru dost nastvany.

No, mozna nejaka solidni stanice to vysila. Kazdopadne od Novy se toho
urcite nedockame. Ti schvalne nevsilaji ani VPS, aby se ti nahravaly
reklamy i pred a po programu, natoz aby vysilali nejaky kod, ktery by
nenahraval reklamy uprostred. Ten podvodnik Zelezny schvalne nenapise
ani skutecny zacatek programu, abys musel koukat na reklamy. Vymlouva
se, ze neni mozne zjistit, kolik se bude vysilat reklam. Kecy.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313