Televize a reklama

Vít Bureš BuresV
Středa Březen 17 11:52:06 CET 2004

Me pripada, ze reklamy jsou vysilany hlasiteji nez normalni porady (me to vzdycky vzbudi), nebo se pletu? Neslo by toho vyuzit?
Vita.

V?t Bure?
BuresV@rothsware.com
www.rothsware.com

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Jiri Prachar [SMTP:j.prachar@i.cz]
Odesl?no:	16. ?ervna 2000 14:33
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	Re: Televize a reklama

Zdravim,
v nejake z poslednich Praktickych elektronik byl navod na stavbu
detektoru pohybu. Zpracovava to videosignal. Jsou tam nejaky
jednocipy a nejakej A/D prevodnik a napadlo mne jestli by se na
zaklade teto inspirace nedal postavit nejakej detektor loga stanice
v signalu... bylo by to prece jen elegantnejsi nez PCko a TV karta
a ...
JP