Zaheslovany zip

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 11:52:02 CET 2004

>Nemate nekdo software pro hledani hesel v zaheslovanych souborech .zip
>neco jsem si zahesloval a ne a ne si vzpomenout na heslo.
>
>   Michal Poupa

Tak to te docela lituju. Zatim jsem neslysel, ze by existovalo neco co to najde
jinak, nez hrubou silou. Jestli to mas na vic pismen tak to abys to nechal bezet
v praci pres vikend. :-)
Jinak hodne pomahaj slovniky, ve kterych jsou hesla, ktere urcite nema zkouset.
Je jich na netu dost, ale ted nemam po ruce zadnou url. Kdyz budes hledat
AZPR na osvedceny zdrojich (astalavista....) tak nemines.
Pavel Krejci

P.S. Soukrome
Jak jses na tom se studiem? Uz jsem te ve skole dlouho nevidel.

Odpovez smozrejme na soukr. emajl
pkrejci@razdva.cz