Detekcia zily???

Kartal Miroslav Miroslav.Kartal
Středa Březen 17 11:52:01 CET 2004

Myslel som len jednu zilu a nie par!!! :)))
Miro

-----Original Message-----
From: Petr Simek [mailto:petrsi@jcu.cz]
Sent: Wednesday, June 21, 2000 1:09 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: Detekcia zily???

On Wed, 21 Jun 2000 franc@elsaco.cz wrote:

> myslím v loňské sdělovací technice č.4). Na jedné straně kabelu se
> nastrkali dráty do krabičky a na druhé straně
> testovací krabička ukazovala přímo čísla vodičů, přesněji čísla svorek,
> do kterých jsou vodiče zasunuty na první

On dotycny mel asi spis na mysli neco jako maji telefonaci - krabicka VF
generator s namodulovanym NF piskanim se pripoji na tlf par. a pak pomoci
prijimace jdete po drate a ten svuj par vzdy snadno najdete podle sily
piskani. Je to rychle a bez nutnosti rozpojovat draty - staci jit z
krabice do krabice (rozvodne) a pouhym priblizenim okamzite zjistite kam
par vede nebo kde konci a muzete si ho poslat zase dal a tam rychle najit.

|                             petrsi@jcu.cz                              |