Atmel 89C4051

Jiří Reček j_recek
Středa Březen 17 11:52:01 CET 2004

Oni mi na ten soft poslali nabidku, ze si to muzu (k tomu programatoru, co
uz mam) prikoupit - nevim, ale radove tak 200,- Kc. Mam takovy pocit, ze to
ma umet i nejaky dalsi Atmel. Zatim mi staci ta puvodni verze, az budu
potrebovat, tak si koupim. Treba bude jeste novejsi verze.

Jirka

Oni už dodávají nový soft, který to 4051 umí.
Já ho mám, ale ne tady. Ale na 4051 jsem to ještě
neměl příležitost vyzkoušet.

Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Libor Kavan [mailto:lkavan@krkonose.cz]
Sent: Wednesday, June 21, 2000 10:33 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Atmel 89C4051

Zdravim,
Narazil jsem na problem, ze v jedne aplikaci se mi uz nevejde program do
89C2051 a tak bych potreboval prejit na 89C4051. Ale mam programator ze
Zasilkove sluzby Obecnice a ten je neumi. Nevite nekdo o programatoru na
tyhle procesory ? Muze byt bud hotovy a nebo lepe, jestli je nekde na Inetu
schema. Jedine co bych chtel, aby k tomu byl dosovsky soft, spustitelny
primo z promptu. Pustim programovaci soft se jmenem binarniho souboru jako
parametr a uz to programuje. Takove ty wokenni softy, kde musi clovek davat
File-Open atd. me moc nebavi.
Predem diky za info ...
S pozdravem with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv

Daląí informace o konferenci Hw-list