Taky magnety

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 11:51:59 CET 2004

  Zdravim!

Plne suhlasim s panom Fenom ohladom asynchronneho stroja.
Viem, ze sa tu vela ludi venuje slaboprudu a su v tom odbornici, ale
ja som vyrastol na silnoprude a az potom som presiel na "low
power". Ale vedomosti ohladom el. strojov vyuzivam stale pri navrhu
elektroniky pre ich riadenie.
 Ohladom toho asynchronneho stroja : staci si nakreslit kruhovy
diagram a hned vidite v akom rezime pracuje asynchronny stroj
(motor, brzda, generator) a pomery jaloveho a cinneho vykonu, prip.
mechanicky moment stroja.

S pozdravom
			Igor Cesko

Ing. Igor Cesko