ATtiny15L

xmates@post.cz xmates
Středa Březen 17 11:51:59 CET 2004

ezopaci wrote:

> Zkousel jsem ATtiny poptat u Klimes trading letos na Amperu
> a rikali ze to je s dodavkama od Atmela hruuuza. Ze se pokusi.
> Zatim nic. (uz si ani neslibuju ze se ozvou :-(.
>
> Tomas Chvatal
> firma EZOP
> 02/57320853
> 02/534020
> 02/531480
> ezopaci@mbox.vol.cz

---------------------------

Tak jsem vcera byl v GM, a kdyz konecne pochopili, ze
ATtiny15L neni nadavka, ale procesor, ktery maji dokonce
i v ceniku za 85,- (prakticky zadarmo;-), tam mi sdelili,
ze maji objednany dva kusy a snad za 14 dni prijdou (cha,
to uz jsem nekde slysel). Neobjednaval si je tam snad
prave nekdo z Vas?

Klimes trading jsem nezkousel, mate s nimi nekdo
nejake zkusenosti?
Klimes trading ma byt oficialni prodejce Atmelaku v CR
(viz www Atmel).
Jak jsem tak sondoval, tak jsou spise zastoupenim jiste
rakouske firmy, ktera mimo jine smeli i s cipama od Atmela.
Ta ty cipy s nejvetsi pravdepodobnosti taha z nejakeho
evropskeho cipoveho giganta a ten zase z americkeho ...
Potom jsou dodaci lhuty takove, jake jsou. Nebo je
to jinak?

Momentalne zkousim napsat dopis primo Atmelakum, jak na
tom s tou ATtiny15-kou jsou. Pamatujete se na AT90S1200?
Na papire se o ni psalo o rok drive nez se zacala prodavat.
Stejne tak 2313. Myslim si, ze Microchip se svyma PICama
muze byt Atmelum za jejich mizerny marketing na poli AVR
procesoru vic nez vdecny. Koneckoncu Atmelaky nezivi prodej
procesoru ale neceho uplne jineho, tak co.
Kdyz ted po sobe znova ctu ten dopis Atmelakum, tak bych
rekl, ze me asi neodpovi. No uvidime.

                               Zdravi Mates.

 Prohledavac, ktery Vam rozumi.
 *** http://NAJDI.TO