Atmel 89C4051

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:51:58 CET 2004

Ja jsem pouzival programator PREPROM02 a simulator SIM2051 od ELNECu, presto
jsem si postavil programator z hw.cz. Hned z nekolika duvodu:
PREPROM je tak univerzalni, ze musim zvlast procesor smazat, potom
naprogramovat (SIM2051 to umi v jednom prikazu). Kdyz pred tim musim jeste
natahnout prislusny HEX soubor a tohle kazdou chvili opakovat, je to na
zblbnuti. Zvlast, kdyz v jejich softu nechodi mys. Pry tam existuje moznost
cele to zautomatizovat, me to ale nechodilo. Proto jsem presel na SIM2051.
Ten pouzivam jen jako programovadlo, jako simulator ma spoustu omezeni pro
ktere byl pro mne nepouzitelny.
Pri prechodu na 89C4051 jsem znovu vytahnul PREPROM02, protoze za soft do
SIM2051 chteli cca 500 penez. To programovadlo je kazdou chvili chytrejsi,
coz ma za nasledek prodluzovani doby natahovani programu (mam 100MHz 486).
Letosni verze mi uz nejde spustit ze stareho Keila. Cpe se to oboji do
spodni pameti a hlasi jeji nedostatek. Jedina moznost je pustit oboji pod
windowsama, coz se mi z principu nelibi. Proto jsem si nasel lonskou verzi,
ktera mi s Keilem chodi.
    Programovadlo dle hw.cz umi na jedno bouchnuti do klavesnice zaridit vse
a navic, protoze je k nemu vse vcetne zdrojaku, delam si k nemu desticku,
ktera umozni programovat Atmel primo v aplikaci.    :- )))
            Andel