Atmel 89C4051

PaPouch papouch
Středa Březen 17 11:51:58 CET 2004

> Ja jsem pouzival programator PREPROM02 a simulator SIM2051 od ELNECu,
presto
> jsem si postavil programator z hw.cz. Hned z nekolika duvodu:
> PREPROM je tak univerzalni, ze musim zvlast procesor smazat, potom
> naprogramovat (SIM2051 to umi v jednom prikazu). Kdyz pred tim musim jeste
> natahnout prislusny HEX soubor a tohle kazdou chvili opakovat, je to na
> zblbnuti.

Vrely souhlas. Ale opravdu to jde zautomatizovat a vse spoustet treba spolu
s prekladem z .bat souboru. Jenze manual k SIM2051 je naprosto neprehledny,
trvalo mi dlouho, nez jsem to poprve rozchodil a pak uz to radsi jenom
kopiruji.

Dle meho nazoru naprosto zbytecne omezeni je na pouziti interniho krystalu
pri spousteni z prikazove radky a to celkem komplikuje zivot.

> Jedina moznost je pustit oboji pod
> windowsama,

Jo. Presne.

Papouch