Taky magnety

Vít Bureš BuresV
Středa Březen 17 11:51:58 CET 2004

Myslim, ze ano. Ale pro jistotu se ho zkusim zeptat. Ja kdyz jsem to poprve asi pred 5 lety videl tak jsem se tomu strasne divil, ze to tak funguje. A dale jsem se o to nezajimal. Jestli me to vyjde tak se u neho zkusim zastavit a stahnout ho o nejake to schematko jak to ma zapojene. Vita

V?t Bure?
BuresV@rothsware.com
www.rothsware.com

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Ing. Jan Dvorak, CSc. [SMTP:dvorak@szu.cz]
Odesl?no:	23. ?ervna 2000 12:06
Komu:	'hw-news@list.gin.cz'
P?edm?t:	RE: Taky magnety

Je tam opravdu asynchronni motor s kotvou nakratko?
J. Dvorak