Prumerny proud u spinane zateze

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:51:54 CET 2004

Hodne zalezi na skutecnem prubehu proudu, cim vic se lisi od sinusovky, tim
vetsi chyba (obecne). Na mereni lze snad pouzit prevodnik RMSV/DC, AD736JN
(cena cca 210,--), presnost zalezi na mire zkresleni signálu viz. katalogovy
list obvodu.

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847