Nejmensi procesor

Vít Bureš BuresV
Středa Březen 17 11:51:48 CET 2004

A co pouzit z rady PIC12CE518, PIC12CE519. Ma to datovou EEPROM (muzete to konfigurovat po komunikacni lince) a vnitrni oscilator. Tento procesor ma 8 nozicek (2 napajeni a zbytek na komunikaci), takze si myslim ze by v SMD se tam bezproblemove vesel. Vita.

V?t Bure?
BuresV@rothsware.com
www.rothsware.com

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	rkanovsky@csas.cz [SMTP:rkanovsky@csas.cz]
Odesl?no:	30. ?ervna 2000 14:04
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	RE: Nejmensi procesor

>     Na druhou stranu pokud jde o nejaky upgrade, ktery
>     rozsiruje stavajici
>     funkce, tak nikoho neprekvapi, ze by mel zaplatit. Pak by
>     se snad mohlo ~30
>     Kc do te ceny vejit.
>
>     Ostatne jestli poslete stary procesor zpatky za 15 Kc
>     nebo koupite novy za
>     30 uz nebude takovy rozdil. Ale YMMV.
>
>     J. Hanzal
>
>     P.S. Jestli se muzu zeptat, co vyrabite, kdyz
>     A) je tam malo mista na DIP20
>     B) je to tak levne, ze cena soucastek hraje roli
>     C) pritom se to dela po 20 kusech
> [...]
Se vsim souhlasim a delal bych to take tak, ale bohuzel v tomto pripade jsem
vazany pozadavky firmy pro kterou bych to mel delat :((. Pri nabidce
zakaznikovi se trochu sekli pri stanoveni ceny, a ted se snazi do te ceny
vlezt. Ty uP by meli slouzit pro adresaci teplotnich cidel pripojenych na
jednom vedeni (celkem 20). Kazde teplotni cislo by melo byt vybaveno
procesorem s unikatnim ID. Vyrobce zarizeni, ktere to bude ridit sice takove
cidla prodava, ale pri cenove kalkulaci se sekli o 500 Kc na kazdem cidlu
(250 Kc za neadresovatelne). Komunikacni protokol je pomerne dobre popsan a
hlavne je jednoduchy, takze by to nemel byt problem, ale musim se vlezt do
strasne maleho prostoru (cca 2,5x2,5 cm) a to tam musi byt procesor a neco
na ochranu elektroniky v cidle a cena soucastek se musi vlezt do cca 100 kc
(pak pry uz nic nevidelaji :(). Dalsim problemem je bezplatna udrzba a
rekonfigurace po dobu 1 roku - proto ty preprogramovatelne procesory, dalsim
duvodem je, ze vyrobce nikde neuvadi rozsah rezervovanych adres pro
jednotlive komponenty, takze se muze stat, ze pripadne nove zarizeni nebude
mit volnou adresu. I kdyz po dnesni tel. hovoru budou akceptovatelne i
procesory s OTP.

Roman K.