No subject

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 11:51:47 CET 2004

PROSIM URGENTNE O POMOC -- krachuje mi MPLINK z MPLABU.
Potrebuji kompilovat tak, aby v hexu byly informace o fuses, tak
assemblerem necham vygenerovat pouze object a linkem se to snazim
slinkovat. Problem je nasledujici:
mplink hlasi nejakou chybu ve stylu general protection fault a neda
se spustit. Pak je tam jeste dos4gw verze mplinkd, ktera take nefunguje,
tak to spoustim primo prikazem dos4gw _mplinkd.exe a parametry.
Tato verze sice funguje ale misto spravneho hexu vygeneruje jakysi
zahadny kod!! uz toho mam plne zuby. po dlouhe dobe jsem se rozhodl
neco zase udelat pod w$$$$, ztravil jsem tim spoustu casu s nulovym
vysledkem. prosim pomozte nejak urgentne. v pondeli rano mam mit
hotovy kseft a jestli to tak pude dal,.... !!! shit!
d.