schema mikrovlnky

Ing. Vladimír Andìl vaelektronik
Středa Březen 17 11:51:47 CET 2004

GSM
Je tady jeden podstatny rozdil: Zatimco mobil je urcen k tomu, aby svuj
vykon vyzaril a to jeste v tesne blizkosti hlavy (!!!), mikrovlnka cpe
vsechen svuj vykon do uzavreneho prostoru, kde by se mel taky spotrebovat. A
i kdyby z ni neco malo unikalo, asi malokdo dava pri peceni hlavu tesne k
dvirkam. A kdyz je rec o mobilech nevite nekdo, jaky vykon vlastne maji? Ja
jsem se to u sveho mobilu nikde nedocetl. Predpokladam, ze vykon je omezen
predpisy a vsechny mobily proto budou mit stejny.
                                                                Andel