Nebyl nalezen subjekt

Vít Bureš BuresV
Středa Březen 17 11:51:46 CET 2004

na zacatku programu mam (pouzivam MPLAB 4.12) a je to OK - kompiluju cely projekt

__config _XT_OSC & _WDT_OFF & _CP_OFF & _PWRTE_OFF & _BODEN_OFF & _LVE_OFF & _WRT_ENABLE_OFF

Vita

V?t Bure?
BuresV@rothsware.com
www.rothsware.com

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	David Belohrad [SMTP:belohrad@ISIBrno.Cz]
Odesl?no:	1. ?ervence 2000 14:28
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:

PROSIM URGENTNE O POMOC -- krachuje mi MPLINK z MPLABU.
Potrebuji kompilovat tak, aby v hexu byly informace o fuses, tak
assemblerem necham vygenerovat pouze object a linkem se to snazim
slinkovat. Problem je nasledujici:
mplink hlasi nejakou chybu ve stylu general protection fault a neda
se spustit. Pak je tam jeste dos4gw verze mplinkd, ktera take nefunguje,
tak to spoustim primo prikazem dos4gw _mplinkd.exe a parametry.
Tato verze sice funguje ale misto spravneho hexu vygeneruje jakysi
zahadny kod!! uz toho mam plne zuby. po dlouhe dobe jsem se rozhodl
neco zase udelat pod w$$$$, ztravil jsem tim spoustu casu s nulovym
vysledkem. prosim pomozte nejak urgentne. v pondeli rano mam mit
hotovy kseft a jestli to tak pude dal,.... !!! shit!
d.