3,6V NiCD aku dobijeni

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 11:51:42 CET 2004

Pokud vyhovi vzhledem k pripojenym zarizenim a akumulatorku, (tj. na
zalohovani bude memopack, ci jiny NiCd urceny svoji charakteristikou pro
dane pouziti), tak nejednodussi je pouzit odpor a diodu. Odpor se da mezi
akumulator a zalohovane zarizeni. Dioda mezi hlavni napajeni a zalohovane
zarizeni. V zalohovanem rezimu je to krmeno pres ten odpor, v standartnim
rezimu se naopak akumulator dobiji konstantnim proudem. Pro vyssi odbery a
drastictejsi pozadavky na napetove urovne nezbyva ale nic jineho nez
specializovany IO. (Tohle nejjednodussi zapojeni vyhovi napr. pro zalohovani
I2C hodin,..)

AKU --- odpor ---.--- -|<|- Ucc

             zalohovane
              zarizeni