Flashovani BIOSu mimo pocitac

Jan Babjak jaybee
Středa Březen 17 11:51:41 CET 2004

Zdravim,
   Chci jenom dodat ze se mi podarilo preflasovat bios z uplne jinecho
pocitace, staci jej nechat nabootovat a potom jenom vymenit pameti. Delal
jsem to na bordu pro Pentium a ten bios ktery jsem nahraval byl od PII/III
desky. Ale vse od AWADR. Takze to neni problem prehrat na jinem pocitaci.
   Mimochodem tady v ostrave prej bios prepaluji v GME, tak snad i v Praze?

Jo a nevite nekdo jaky typ flash pameti se pro ulozeni biosu pouziva? Na tom
mojem je nalepeny hologram a tak to neni videt a strhavat se mi to nechce
:-)

S Pozdravem  Jan Babjak

--
Jan Babjak