3,6V NiCD aku dobijeni

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:51:40 CET 2004

Ja jsem to vzdycky kupoval v GM. V katalogu 1999 je to jako novinka, clanky
AAA typu B-LR03/RN s kapacitou 800mAh za 59Kc a clanky AA typu B-LR6/RN s
kapacitou 1500mAh za 60Kc. Baterky maji tim mene cyklu, cim se vybijeji na
mensi napeti. Idealni je pro ne trvale dobijeny (zalohovaci) rezim. Pri
nabijeni je nutne dodrzet napetove omezeni na 1,65V, jinak se clanky znici.
Nelze je nabijet v nabijeckach pro NiCd baterky, zaruku na ty baterky
uznavaji jen kdyz k tomu mate spec. nabijecku. Spolehlivost baterek je vsak
takova, ze na zaruku kaslu.

Andel