Prijem DCF

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:51:40 CET 2004

>Rekl bych ze je tam nejake impulsni ruseni.
>Dale pri soumraku a rozedneni nastava na velmi dlouhych vlnach - tvz.
>soumrakovy jev takze je prijem obtizny.

>Pokusill bych se najit zdroj ruseni a postavit velmi uzky (2 - 3 Hz)
>(x-talovy) filtr pro prijem DCF.
To by jste tomu dal.Signal DCF potrebuje (teoreticky) sirku 10Hz a s ohledem
na mozne rozladeni vlivem teploty delame sirku filtru 15 Hz. Pruchodem
signalu skrz filtr se signal zpozdi o tolik, ze se to musi v softu korigovat
(delame s tim casove znameni pro rozhlas a kdyz na me pipaji ze dvou stran
hodiny, to zpozdeni je slyset.

Andel