video hlava

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:51:39 CET 2004

Hello Ladislav,

pond?l?, 10. ?ervence 2000, you wrote:

LH> Dobry den ,

LH>  pred casem jsem se tu dotazoval, za kolik by se dala sehnat nova videohlava
LH> do videa AIWA XG 700 . Dostalo se mi odpovedi , ze cca 4000Kc. Proto jsem se
LH> rozhodl poskozenou hlavu blize proskoumat a po jejim rozebrani jsem vadu
LH> nasel. Jedna se o poskozenou jednu snimaci hlavicku (ulomeny kousek jadyrka
LH> snimaci civky ) oznacenou cervenym lakem a pismenem "K".  Doma ve skrini

To tak v?t?inou b?v?.

LH> jsem nasel hlavu z videa Schneider , ma snimaci hlavicky taky oznacene jednu
LH> cervenou a druhou zelenou barvou , uchyceni maji stejne ,ale to snimaci
LH> jadyrko je mensi a odpor snimaciho vinuti je 1,7R , kdesto AIWA ma 2,1R
LH>  mereno beznym nepresnym mericim pristrojem).
LH>         Proto bych se chtel zeptat zda nekomu  snimaci hlavicka z videa AIWA
LH> XG700(770) nebo pribuzneho (predpokladam, ze ji AIWA pouzila u vice typu)
LH> nekde nelezi , treba z videa AIWA jinak poskozeneho (motory , nebo
LH> elektronika) ?

M? se v?l? ve sk??ni video AIWA FX1. Je to 4hlav? video, ve kter?m
ode?la nejd??ve videohlava, kterou jsem koupil n?kde v Hradci Kr?lov?
za 1400K?. Po cca 2 m?s?c?ch v tom videu ode?lo ozuben? kole?ko. Potom
jsem video zahodil do sk??n?, a koupil si nov?. Tak?e hlava je skoro
nov?, ale jestli je stejn? nevim. Ka?dop?dn? na adrese
http://www.servisman.com/ najdete spoustu prodejc? n?hradn?ch d?l? na
videa, a jsou tam i cen?ky, ze kter?ch by se dalo poznat, jestli je
stejn?.

LH>        Nedal by se vystipnuty  kousek hlavicky nahradit nejakym tmelem ,
LH> vinuti je neposkozene?

Ur?it? ne.

LH>         Jaky je rozdil mezi hlavickou oznacenou zelene pismenem "L" a
LH> hlavickou oznacenou cervene pismenem "K" ?

Hlavi?ky jsou ozna?en? jako prvn? a druh?, aby bylo jasn?, jak ji na
h??del nasadit, a hlavn? jak ji p?ipojit k trafu. Ka?d? m? jin? ?hel
?t?rbiny (aby byla ?t?rbina v?dy kolm? k obrazov? stop?).

LH> Za jakekoliv info o AIWA video vraku predem dekuji.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313