Auticko na vysilacku

Vašek Petr Petr.Vasek
Středa Březen 17 11:51:39 CET 2004

 Dostal jsem na opravu auticko na vysilacku "TAYIO"
vcelku banalni zalezitost, odesle vykonaky pro spousteni
motoru, ale byl jsem pozadan, jestli bych s tim
neco nemoh' udelat, aby se dalo jezdit s dvema autickama
zaroven, nebot ti znami maji dvojcata (hned dvoje).

Hrde jsem prohlasil ze to nebode problem.
Rikal jsem si jenom tam strcim jine krystaly a bude to.

Jenze ten kram ma v ovladaci krystal 27,115 Mhz,
jinak je tam jen brouk "TAIYO93-T" a nejake R a C,
LED a spinace. V antenim obvodu je neladena civecka 0,695uH.
Schematko jsem nekreslil, ale nebyl by to problem.
Ovladadlo se jmenuje "TY-X2200-2".

V auticku je prijimac "TY-X2200" ve kterem
je zase brouk "TAIYO93-R" + "LB1639", par spinacich
tranzistoru pro motorky, ale !!! zadny krystal !!!.
Je tam pouze jedina civecka, nepopsana, ale ma jadyrko.
Hrozne nerad tocim s hadyrkama v civeckach :-).

Mate s takovouto veci nekdo nejakou zkusenost?

Bude stacit vymenit krystal ve vysilaci
a pak na neho dotahnout tim jedinym jadyrkem prijimac?

A o kolik to budu muset soupnout jinam aby se pri
takovemto zapojeni ty auticka neovlivnovala?

Dik za jakoukoli radu

   Masinka

P.S.: Jsem tvor spise nizkofrekvencni